seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Fender Pure Vintage 63 P-Bass PU

Werkt beter dan een DeLorean!
Mepelsteeltje 14.05.2020
Afgelopen januari deze pickups in mijn MIM P-Bass geschroefd. In eerste instantie is er niet zo heel veel verschil. Maar dan kom je er achter dat de focus veel strakker is. Over het hele spectrum is alles vol energie maar tegelijk mooi beheersbaar. Ineens heb je die échte P-sound uit de jaren 60. En dat was dus precies de bedoeling!

Het monteren is heel simpel. Gewoon twee draadjes solderen en vier schroeven vastdraaien. Als je het nooit eerder hebt gedaan: maak even foto's van de situatie voordat je de oude eruit haalt.

En ls je toch bezig bent, pak dan gelijk de brug en de comtrols mee. Een Fender Hi Mass Bridge is een aanrader net als de pots van Emerson. Daarmee til je een hele fijne middenklasser naar een high end niveau.