seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Fender Del. Cable Angle Plug 4,5m TN

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Robuust maar zacht
AlexiNL 05.04.2019
Heel goede kwaliteitskabel. Geen signaalverlies op deze lengte hoorbaar. De stevige constructie kan tegen stoten en trappen, maar blijft zacht een aaibaar aan de buitenkant. Sinds ik er drie van heb lopen van mijn pedaalbord naar mijn versterker's input en fx loop, voelt mijn rig robuuster aan. Ik gebruik hem intussen ook om mijn gitaar met het pedaalboord te verbinden. Hij is lekker zwaar en blijft niet achter obstakels steken. Bijkomende plus punten: verbeterd zichtbaarheid in het donker en visuele match met mijn tweed tolex.

Zeer goede kabels
Slagbeest 28.02.2022
Mooie afwerking en zeer fijn in gebruik

Fender cable
BoRy 18.01.2023
Een stevige kabel waarvan de bekleding zorgt voor extra stevigheid en de haakse plug in een Amerikaanse telecaster past zonder dat de zijkant de input raken. Degelijk, betrouwbaar en ziet er ook nog prachtig uit!

JM
kraakvrij
John Mayer 09.08.2021
Geen kraakje geen ruisje. Top kabels.
Enige kanttekening, de diameter is flink.
Maar, zou ze direct weer kopen!

K
Mooie kwalitatief goede kabel
Kevinm07 11.06.2020
Mooie ogende kabel die dikker is dan ik had verwacht (degelijker). De bruine uiteinden van de kabel zijn niet van plastic maar zelfs van metaal.

F
Prachtige kabel
FinkoStinko 21.12.2023
Gekocht om te zorgen dat ik wat meer rond kon lopen tijdens het spelen want m’n vorige kabel was dat niet. Het is een mooie kabel niet een oorzaak van ruis in tegenstelling tot m’n vorige kabel alleen doordat de behuizing een soort touw achtig iets is krult het af en toe nog wel is
Maar dat maakt niet veel uit goede kabel zeker kopen

Super kabel
Wulfey 21.12.2019
Dit kabel is een must voor iedere studio.
Zodra je het in je handen hebt voel je de kwaliteit, om het nog maar niet over het top geluid te hebben. Want daar koop je dit kabel voor.

Een goed geklede kabel!
MickN 25.04.2023
Perfect fijne kabel. Hij past mooi bij mijn Blues Junior IV gelakte tweed!

Fender gitaar/bas kabel
HAU 19.09.2023
Prettige kabel. Ik heb er goeie resultaten mee. En deze kabel ziet er ook goed uit. Aanrader.