Ernie Ball Patch Cable WH EB6052

Levering ongeveer tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
s
Prettig te hanteren set patchkabels
sendanor 22.10.2019
Ik schafte deze set patchkabels vooral aan omdat mijn huidige met hun vierkante koppen de neiging hadden om bepaalde pedalen in ongemakkelijke hoeken te schuiven. DIt had mede te maken omdat de betreffende pedalen de aansluitingen op zeer diverse plekken hebben zitten: sommige bovenaan, andere aan de zijkanten.

Dat is wat mij betreft met deze patchkabels tamelijk verleden tijd. Door de platte koppen houden ze de grondplaten van de meeste pedalen plat op de grond als je ze goed parallel neerzet, en ik krijg ook het gevoel dat ze steviger in de aansluitingen blijven zitten dan mijn eerste set. Ook hoor ik minder snel gekraak bij vastzetten op momenten dat ik per ongeluk vergeet eerst de versterker uit te schakelen (maar dit gebeurt steeds minder vaak omdat ik hierin consequenter word).

Al met al vind ik dit een schappelijke prijs voor een set patchkabels die m.i. zowel de amateur- als de profmuzikant zal bevallen.