seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Ernie Ball Power Slinky 2220

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Topsnaren
Doef 09.10.2019
Elke gitarist heeft natuurlijk zijn eigen favoriete merk en type snaar. Maar naar mijn smaak klinken de Ernie Ball Slinky's gewoon het beste, terwijl ik een hoop alternatieven heb geprobeerd. Mijn eigen voorkeur gaat uit naar Power Slinky's, omdat ik van een beetje dikke sound hou en vrij sterke vingers heb. Er zijn snaren die langer meegaan, maar de klank weegt daar wat mij betreft tegenop.

Power Slinky's
GuitarBart 10.05.2019
Set wordt voornamelijk gebruikt voor een half step down tuning zodat de snaarspanning hoog genoeg blijft, maar ook voor standard tuning een prima optie.

Heldere klank en de levensduur van Ernie Ball's is in mijn ervaring altijd prima. Zelden breekt er een snaar. Naar mijn mening een aanrader.

OJ
Ernie Ball Rocks
Overdrive Joe 15.02.2021
Beste snaren die je kan vinden in prijs/kwaliteit.
Voor deze kwaliteit te verkrijgen betaal je bij de concurrerende toch een stuk meer.
Ernie Ball: Klasse gitaarsnaren !

Sandeman 17.08.2020
Ik ben bassist en de standaard 0.10 setjes vind ik zo 'scherp' :) Vandaar dat ik dit fijne 0,11 setje heb gekocht.
Goed verpakt en prima op je gitaar te zetten. Fijne snaren!

Super
TrailerTrashStudio 22.02.2023
Maar dan power niet super. Top product vertrouw er al jaren op.

p
het doet wat het moet doen
pietjefender 13.12.2023
wat te zeggen erover...gewoon de snaren die je moet hebben voor op je gitaar. ernie ball is al jaren mijn favoriet en ik heb er wel wat uitgeprobeerd maar de sound en kwaliteit is gewoon goed . no more to say about it

Overstap naar 0.11
Sjimmie 05.04.2020
Na tijden Ernie Ball 0.10 snaren gespeeld te hebben een tijdje geleden toch de overstap gemaakt naar 0.11. Hier heb ik nog geen seconde spijt van gehad. De snaren klinken goed en voelen in balans. Omdat ze ietsje dikker zijn dan de 0.10 snaren gaan ze nog langer mee en roesten ze niet snel.

Gewoon proberen!

L
Beste op de markt!
Luïgi 27.12.2021
Top kwaliteit wat betreft sound en speelbaarheid.

Geweldig
Anoniem 20.02.2023
Ik gebruikte eerst de snaren die op mijn gitaar kwam maar die gingen al snel kapot. Ik gebruik deze snaren al lang en ik vind ze geweldig. En ze zijn niet kapot gegaan. Het is ook altijd fijn als je het woordje power ziet op de verpakking

Ernie Ball Power Slinky
Henkkem 09.08.2021
Prima snaren voor een goede prijs. Sound blijft lang helder en is toon vast. Gebruik deze sets voor de laatste 10 jaar en weinig problemen mee gehad.