Erica Synths Pico DSP

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Goedkope DSP met grootse klank.
Teunvanirsel 07.09.2022
De Pico DSP biedt een heel mooie reverb en een aantal andere kwalitatief goed klinkende stereo effecten. Hij is eenvoudig in gebruik en gezien zijn geluidskwaliteit best goedkoop.

Enige nadeel is de breedte van 3HP. Je kun zeggen dat het ruimte bespaard maar omdat bijna alle cases een even aantal HP hebben ben je soort van gedwongen om nog een module van 3HP aan te schaffen om de schaarse ruimte zo volledig mogelijk te benutten. Maar omdat Erica Synths bijvoorbeeld ook een prima multiplier maakt van 3HP is dat probleem snel opgelost. Een multiplier is tenslotte altijd handig.

Handig kleine effect module.
EdEditz 03.08.2023
Dit is een handige module om in een klein systeem te hebben. De effecten die er in zitten zijn nuttig en goed bruikbaar alleen is het wat moeilijk om te onthouden welke kleur welk effect is. Een kleine cheat-sheet maken is wel aan te raden. Ik zag dat Daniel Miller deze module trouwens ook in zijn rack had op Superbooth 2023. Aanrader!

Past altijd
BruutGeluid.Dennis 28.08.2019
Heerlijke DSP van Erica.. Aanrader als u weinig ruimte heeft, ik heb er een aantal en bevallen erg goed.