Elixir Nanoweb Medium

Levering ongeveer tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
Review Elixir
Anoniem 02.08.2015
Ik geef al zo'n beetje een jaar de voorkeur aan de elixir snaren, de coating is gewoon geweldig snaren gaan ontzettend lang mee. Dat is ook de reden dat ik ze koop 1. Het zuivere heldere geluid 2. De duurzaamheid. Snaren die snel roesten zijn helemaal niks en verliezen snel hun zuiverheid maar elixir niet.

Gegroet.

r
super snaren
rgr320 24.08.2020
misschien wat duurder dan de meeste maar de kwaliteit maakt het zeker waar. heb al eerder snaren van Elixer geprobeerd (zowel bas als akoestisch) en stuk voor stuk superspul.

Zeker aan te raden!

Rv
Treat your guitar
Robin van Walsem 24.05.2022
If you love your guitar, buy Elixir strings.
Out of all the brands for guitar strings this is the one you need. They feel amazing, sound amazing and they will keep sounding amazing for easy 6 months if you treat them well!

BH
Super snaren
Bo Hudson 06.05.2019
Zeer tevreden over deze Elixers. Ze gaan gewoon veel langer mee dan andere snaren zonder nanoweb.

BS
Bas Soetens 30.09.2023
Geweldige klank en feel! Ze blijven erg lang klinken als nieuw.