Electro Harmonix Tri Parallel Mixer

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 12.07. en Maandag, 15.07.
K
verbazend goede pedaal !
Kapser 21.03.2022
Ongelofelijk wat deze pedaal kan. Net wat ik zocht !
Je kan er een ongelofelijke wall of noise mee maken doordat je distortion, fuzz etc parrallel kan stapelen. Heldere, muzikale noise, totaal verschillend van het meer muffed geluid van in serie stapelen Voorbeeld, een distortion die wat lage tonen houdt en een andere meer in de hoge tonen. Ook voor delay, verb, modulatie kan je heel mooie, genuanceerde geluiden maken richting Cocteau Twins.
En daarbij kan de tri parrallel mixer in mijn geval ook nog eens meerdere looper pedalen samen-nemen zodat hun output helder blijft en achteraf nog bijgestuurd kan worden.
De EQ-regeling is super voor beide toepassingen. De volume regeling via send en return ook enorm nuttig. En dan kan je de dry input ook nog eens apart regelen. En het buffert goed waardoor mijn looper pedalen helder blijven klinken.De faseregeling nog niet echt nodig gehad. Maar het geeft soms een verschil. Een top pedaal , zeker voor die prijs. Ik bestelde zelfs een tweede. Eén voor de leen loop-station en één voor de distortion-fuzz wall. Mogelijk verliest het geluid een beetje scherpte, het verliest soms ook volume bij aanswitchen van meerdere kanalen. Heeft dit met buffering te maken? te voorkomen dat het geluid niet te zwaar wordt ? Daar heb ik nog geen zicht op. Maar dit weegt niet op tegen het eindresulaat dat ermee bereikt wordt en dat op geen andere manier te bereiken is.

Absurd flexibel
Synthetic_Future 24.10.2022
Dit pedaal kan zoveel dingen dat het binnen een korte review nauwelijks samen te vatten is. Je kan 1 gitaar door meerdere parallelle effect loops sturen (met behoud van reverb en delay tail!). Je kan 1 instrument naar meerdere versterkers sturen. Je kan ook meerdere instrumenten naar 1 effect loop sturen voor makkelijker schakelen tussen instrumenten.

Ik gebruik dit pedaal zelf samen met een Pitchfork+ om twee loops (het normale en gepitch shifte signaal) naar 1 versterker te sturen.

Het is geen klein pedaal maar je krijgt er een hoop functionaliteit voor terug. Op YouTube heb ik een video gemaakt met alle mogelijkheden dus die kun je ook even opzoeken mocht je meer willen weten.