DW 9799 Double Cymbal Stand

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
F
Top cymbal stands uit de DW 9000 serie!
Frank3257 27.04.2017
Deze dubbele cymbal stands worden bij ons vooral op het podium gebruikt in combinatie met een DW drumkit.

Fantastische hardware uit de bekende DW 9000 serie. Ongelooflijk degelijk, sterk en stabiel. 2 bekkens op 1 stand met de mogelijkheid om er nog 1 bekkens bij te plaatsen. Dus indien nodig kunnen er dus 6 bekkens op 2 stands opgehangen worden, omdat er aan de voorkant van de ophanging nog een multiklem zit! Geen onnodig gesleep met stands meer. :-)

Als je de dogbones verwijdert kun je de stands gebruiken als tom stand voor 2 toms, met de mogelijkheid om er nog een bekken bij te plaatsen!

De dogbones in combinatie met de ophanging zorgen ervoor dat je de bekkens vrijwel in iedere gewenste positie kunt ophangen...

En niet onbelangrijk: Door de goede service van THOMANN binnen en dag geleverd zodat we er meteen mee konden werken!

Top hardware, het geld absoluut waard!