Dunlop Andy James Flow Picks 2.00

Levering ongeveer tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
Goeie grip
SAN5150 09.03.2021
Zelf gebruik ik al jaren de 2mm plectrums. Op aanraden heb ik een setje gekocht om eens uit te proberen. Deze picks zijn wat ronder en breder aan de bovenkant dan de Dunlop's waardoor je een goede grip hebt. De puntige vorm maakt dat je goed in je snaren kan duiken, terwijl de wat rondere vorm een vol geluid geven bij het spelen. Ik merk zelf dat ik toch vaker mijn standaard Dunlops 2mm pak, maar dat zal ook wel een kwestie zijn van voorkeur en gewenning. Voor liefhebbers van de wat dikkere plectrums zeker iets om uit te proberen!
duurzaamheid

Nice pick but expected more
NOPAIN 21.03.2019
As I say a nice pick and it's has very less resistance. And has a good grip. But is sound a bit soft and could be more pointy for me. The letters on the pick will fade after a while. Good pick to practice your shreds. I wish it had some more attack in it.

zeer goede plectrums
Mr.Pascal 21.09.2019
Aangenaam verrast door deze plectrums die door hun vorm zeer geschikt zijn om te shredden. Ze kosten wat meer als een gewone plectrum maar zijn het ook waard!