Digitech Trio+ Band Creator

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Wel even wennen
BluesBerry 20.12.2019
Eerlijk gezegd dacht ik dat het makkelijkr zou zijn: even melodietje spelen, de band begint en dan lekker eroverheen solo-en. Dat viel tegen. Ik kreeg de band wel aan de gang mbv de quick start guide, maar het wastotaal niet wat ik wilde. Pas na het zien van demos op youtube, er zijn er vele, werd het beter. Mijn advies om veel tijd en ergernis te sparen: bestudeer de vollemanual goed. Dan begrijp je pas hoe het werkt en krijg er al redelijk snel steeds betere resultaten uit. Gaande weg begrijpt de band jou beter en jij de band en gaat het leuk spelen worden. Als je de trio eenmaal snapt wordt het ook snel eenvoudiger en gaat het leuker. Ook de looper werkt prima: met of zonder de ingebakken band. Reken op een learning curve en verwacht niet meteen wonderen: dan komt het allemaal goed en is het een leuke aanvulling voor gitaristen zonder band. Er zijn legio goede features in dit mirakeltje, maar echt waar: bestudeer de manual of je wordt geen dikke vtrienden met deze band. En het kan echt leuk zijn.

Oefen en inspiratie module.
GeorV 23.12.2020
De Trio+ inspireert mij om andere manieren van gitaar spelen te ontdekken door verschillende ritme's de revu te laten passeren. Erg fijn voor oefen doeleinden zowel thuis als in een band situatie. Kan de trio+ echt aanraden!

b
bert1507 05.03.2017
Een geweldig apparaat. Het is een loopstation zoals ik gewend ben. Iets minder opties dan de loopstation van bos, maar hetzelfde als de dito. Met dit verschil dat deze wel heel makkelijk werkt. Hij herjkent de akkoorden goed en maakt zelf een bijpassende baslijn en drumpartij. Alles is nog te varieren en de loopkwaliteit is uitstekend.
Ik heb nog niet kunnen ontdekken of je na het inspelen de loop kunt wissen met behoud van de baslijn en drumpartij.
Ik ben er erg blij mee en heb de andere loopstation meteen verkocht,. Een aanrader, want het studeren van schema's en liedjes wordt veel leuker. Ik gebruik het apparaat ook in mijn gitaarschool om die reden.

one man band
Anoniem 26.05.2016
veel drum en bas genres en een handige looper. Who needs a band?

Band in a box
Anoniem 14.01.2017
Je leert er elke dag weer van...Goed als one man band.