Dante AVIO Analog Output Adapter 0x2

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Super, geen latency bijna, plug & play
Birtju 22.02.2019
Aansluiten en klaar. Komt direct naar voren in Dante Controller.
Bijna geen latency en perfecte kwaliteit. Nog geen plopje of kraakje gehoord!
De Dante AVIO's nemen ook de timing/klok voor hun rekening, dus je kunt ook zonder Dante Via aan het werk.
Ik heb de Output adapter 1x naar mix out staan (komt van een computer die Dante Soundcard draait) en nog zo'n adapter naar m'n FX-rack (met analoge modules) en die stuurt de 2 FX kanalen via een Dante Input adapter weer terug naar een computer met Dante Soundcard, zodat je je FX's kunt opnemen. Met 2 x 1 ms latency heb ik alle delays in de software op nul (0) staan.
Ik heb zonder gewone geluidskaart snellere respons met bijvoorbeeld een midi controller.
Ook zijn alle muziekstromen mooi te regelen met Dante Controller.
Let op werkt alleen met PoE (Power over Ethernet) dus je hebt een speciale switch nodig. De AVIO's zijn 100 MB, dus je hebt niet eens een Gigabit switch nodig, gebruik ik wel, want ik werk samen met Audinate Dante Soundcard en Via.
Ik vind ze wel vrij prijzig, maar ze zijn het geld meer dan waard!