Cympad Chromatics Set Crimso Ø40/15mm

Levering ongeveer tussen Donderdag, 11.07. en Vrijdag, 12.07.
Prima toevoeging, maar niet voor mij
Anoniem 28.11.2016
Ik heb deze Chromatics tegelijkertijd met de Optimizers (Starter pack) gekocht, om zo optimaal het effect van cympads te krijgen.

Naar mijn mening doen de chromatics niets anders dan je drums iets opfleuren door ze een kleurtje te geven. Ik zelf heb gekozen voor de kleur Chrimso. Helaas vind ik toch dat ze te weinig toevoegen aan het geluid en vind ik de kleur ook niet bijzonder. Ik gebruik zelf de Tama cymbal mate welke al een rode Chrimso-achtige kleur heeft. Daarom werd het voor mij toch teveel en heb ik ze geretourneerd.

Het idee is opzich wel leuk, en ik heb vaak genoeg afbeeldingen gezien waarbij de Chromatics een mooie toevoeging zijn en een subtiele touch geven aan je drumset, maar doordat ik de Tama Cymbalmate al gebruik heb ik dit eigenlijk al. Voor mij zijn de Cympads dus geen toegevoegde waarde, maar ik snap wel dat anderen hier wel voor zouden kiezen.