Cordial CTI 6 PR-BK

Levering ongeveer tussen Maandag, 1.07. en Dinsdag, 2.07.
j
perfecte kabel
joris14 18.08.2020
gebruik de kabel al twee jaar en hij is nog steeds helemaal heel. ook al gaat hij kapot dan zijn de neutrik pluggen vrij makkelijk om er een nieuwe kabel aan te solderen maar is bij deze kabel nog steeds niet nodig geweest.
de haakse plug is alleen af en toe niet heel handig bij sommige versterkers of gitaren dus ik raad aan om eerst in te schatten of je de haakse plug nodig hebt

Degelijk en flexibel
MikeLW 19.01.2018
Ik heb deze kabel besteld omdat ik goede ervaring heb met cordial. De kabel en connectoren voelen degelijk aan, maar de kabel is gelukkig niet zo stug als andere kabels die ik in mijn bezit heb. In het verleden heb ik de fout gemaakt om te dure kabels te kopen; maar bij veelvuldig gebruik gaan ook deze wel eens kapot.

Er is ontzettend veel aanbod als het op kabels aankomt, maar persoonlijk vind ik de connectoren van deze kabel erg fijn. Het voordeel is dat wanneer er kabelbreuk bij de connector ontstaat, het makkelijk te repareren is. De connectoren kun je namelijk opendraaien.

a
Super degelijk
awbennen 15.09.2017
Super degelijke kabel. Ik heb ze al een aardig tijd in mijn bezit, maar ze hebben me nog nooit in de steek gelaten. Oerdegelijke metalen pluggen.

Great cable! Love it...
Anoniem 15.03.2017
Great cable for the price!
Love it to pieces...

I'm getting all my cables from Cordial from now on :)

Soeple en betrouwbare kabel
Anoniem 08.02.2017
Ik heb enkele van deze kabel ca 1,5 jaar geleden besteld.
Worden best veel gebruikt dus kan ik er nu een oordeel over geven. Gewoon een prima kabel! lekker soepel, naar mijn idee geen echt hoorbaar verlies en... echte NEUTRIK Connectoren. Één haakse, vindt ik erg prettig.
De 6 meter is voor mij meestal voldoende!
Als ik weer gitaarkabels koop worden het zeker deze!

perfect
JordyH 07.02.2021
functioneert goed, is een van de betere kabels

F
Prima kabel voor een prima prijs
Freek1 20.12.2018
Ik ben tevreden over deze kabel. Hij is soepel en tot nu toe ook duurzaam.