Boss DC-2w Dimension Chorus

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 28.06. en Maandag, 1.07.
V
Beste chorus
Vrgil 17.11.2022
Dit is naar mijn mening de beste modulatie pedaal die er bestaat. Denk prince met purple rain of srv die vaak de rack unit gebruikte in zijn opnames. Ik noem het een modulatie pedaal omdat het eigenlijk geen echte chorus is. Het is heel wat subtieler maar klinkt wel heel mooi op zuivere partijen. Of lange gesustainde noten met een distortion a la soldano of 5150. Kwa features zit er niet veel op 4 knoppen en een knop om te schakelen tussen de standaard dc2 en sd320. Maar meer heeft dit pedaal niet nodig. Over de kwaliteit valt er niets te zeggen. Boss is nog altijd een oerdegelijk merk met robuste pedalen die waarschijnlijk een paar generaties meegaan. Dit pedaal is een echte aanrader. Als je nu blues, pop, rock en of metal speelt dit pedaal zal zeker een meerwaarde geven aan je geluid.