Blackstar FLY 3 Bass Amp BK

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 10.07. en Donderdag, 11.07.
Beest van een Basversterker(tje_
SanderB 02.09.2017
Na het missen van een oefenamp besloten dit model te kopen. Mede omdat een maat van mij erg enthousiast is over Blackstar en dit model goed aangeschreven stond.

Ik gebruik de amp als oefenamp voor het instuderen van nummers voor mijn band. PC geluid uit op de versterker en meespelen maar. Wat mij verbaasd is het goede geluid wat er uit komt ook wanneer je je hoofdtelefoon op aansluit,

Ondanks dat hij van kunststof is gemaakt voel hij zeer degelijk aan. Ook de draai en push knoppen voelen stevig en goed aan.
Zelf gebruik ik hem op batterijen maar zit er aan te denken een vaste voeding te kopen puur voor het gemak en hij staat vast naast mijn PC. De overdrive is ok, niet heel bijzonder.

Wel heb ik een kleine opmerking, De EQ knop is een vreemde. Er wordt wel wat uitgelegd in de beschrijving maar je moet wel even experimenteren wil je het door hebben.

Al met Al een zeer goede prijs kwaliteit verhouding en bij diefstal/verlies zou ik deze weer aanschaffen

Kleine krachtpatser
Rommelke 17.07.2017
ik had deze gekocht nadat ik eerder de Fly3 voor gitaar had gekocht. Straf geluid voor zo'n klein ding. Ik heb hem echter ondertussen terug verkocht en een ID Core Beam gekocht vanwege de mogelijkheden om zowel gitaar als bas er mee te spelen.

b
Bas versterker
basssv 17.12.2018
Ik gebruik deze versterker voor mijn basgitaar.

Het is een goede versterker, fijn formaat.
Af en toe wel wat veel ruis
Maar voor beginners een handig en goed alternatief

Prima versterker: fijn formaat, goed geluid (wel af en toe wat veel ruis)
In combinatie met het snoer beter dan met enkel de batterijen. Wel lastig om alle verschillende draaiknoppen te begrijpen qua effect.

Al met al een goede versterker