Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

beyerdynamic TG V35 s

Levering ongeveer tussen Woensdag, 4.09. en Donderdag, 5.09.
Verrassende prestaties
Hans2299 31.10.2015
Ik had behoefte aan goedkope alternatieven voor de SM58
Deze Beyerdynamics kosten maar de helft.
Maar ik ken het merk als betrouwbaar dus ik besloot het te proberen.
Inmiddels heb ik als geluidsman twee van deze microfoons iedere week in gebruik bij optredens.
Tegen een SM58 beta kunnen ze niet op, maar ik prefereer ze nu boven de standaard SM58.
De frequentiekarakteristiek loopt door tot 18KHz en dat laat zich gelden door een duidelijk presence. Waar andere microfoons in deze prijsklasse al snel dof klinken, blijven deze mics helder van klank.
Voor de prijs vind ik de kwaliteit uitstekend.

Zeer warm geluid!
Gilles2002 22.08.2018
Mooie microfoon van het kwalitatieve merk Beyerdynamic. Ik zal hem vooral gebruiken voor live speech, en eventueel ook zang. Mooi ontwerp, zeer warm geluid, en een kwalitatieve switch die je niet perongeluk kan verschuiven. Handig wanneer je de microfoon gebruikt voor live optredens, waarbij de zanger(es) de microfoon dus niet zomaar kan uitschakelen. Deze microfoon heeft tevens niet veel last van feedback. Je krijgt er ook een mooi tasje bij.
+ warm geluid, mooi ontwerp.
- De bijgeleverde kabel is van iets mindere kwaliteit voor het echte werk, maar voor thuis of DJ's zeker prima.