beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm 70th Anniver

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Test Beyerdynamic DT-770 Pro 80 Ohm
PatLeGrand 28.01.2016
REDEN AANSCHAF:
Nadat mijn Sennheizer HD 438 het had begeven ben ik op zoek gegaan naar een (semi-) proffessionele hoofd telefoon en na lang wikken en wegen kwam ik uit op de DT-770 80 Ohm.

GEBRUIK
Ik gebruik hem voornamelijk i. c. m. mijn Thuisstudio Avid Fast Track soundcard 24 - 48 Hz en op mijn Iphone 6. Ik wil hem niet alleen in mijn homestudio kunnen gebruiken maar ook om even lekker weg te zakken met een mooi stukje muziek.

ISOLATIE EN KLANK:
In de 80 ohm versie zag ik mijn oplossing daar deze te gebruiken is in beide situaties. 250 Ohm was voor mij te weinig output op mijn mobiele apparaten. De 80 Ohm versie is voor alle devices te gebruiken.
In vergelijking met andere hoofdtelefoons, als bijvoorbeeld een Sennheizer HD438, is deze uitermate goed geisoleerd en is het draagcomfort werkelijk fantastisch te noemen.
Daar ik veel klassieke muziek luister moest ik wel een live-ervaring krijgen. Daar voldoet de 80 Ohm versie aan. Een passage in de 9de van Dvorac bevat het omslaan van een pagina die te horen is met deze hoofdtelefoon die ik met andere niet hoorde.

SAMENVATTING:
Voor mij persoonlijk de ideale partner zowel ik studio-gebruik als ook via diverse devices.

+ Geluidsisolatie
+ Stevige, lange kabel in goede kwaliteit
+ Robuuste behuizing, kan tegen een stootje
+ Alle onderdelen los te verkrijgen
+ Perfect draagcomfort, zeer licht
+ Prijs - kwaliteit verhouding is ok

- Er zullen mensen zijn die niet van deze bas houden

Prima koptelefoon
Teggo 06.03.2021
Deze koptelefoon is erg comfortabel. Dat was ook de reden dat ik deze koptelefoon heb gekocht. Ik raad niet aan om op deze koptelefoon te mixen. Er is een vrij aanwezige low-end en hij geeft niet een neutrale weergave van het geluid. Ik gebruik hem voornamelijk bij studio opnames. Het draag comfort wordt ook erg gewaardeerd door muzikanten tijdens een opname.
Het heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding.

j
Alle muziek mooi te onderscheiden.
jaznik 03.03.2021
Ik vond het best spannend, om de 80ohm versie te kopen. En inderdaad op mijn ipad en mijn telefoon gaat het net. Maar aan de versterker, de computer, en als monitor aan mijn microfoon kan ik gewoon genieten. Instrumenten zijn goed te onderscheiden van elkaar. Ik ben positief verrast.
Alleen een beetje strak, vanwege mijn brilmontuur.
draagcomfort

Klinkt goed, te klein voor mij.
NicknameRoel 03.06.2020
Als je een groot hoofd hebt past hij mogelijk niet. Bij mij is de hoofdband te klein, maar dit heb ik wel bij wat meer headsets. De sennheiser HD 569 past bij mij wel, hij is dan ook ruimschoots groter.
Geluid is perfect, ook de pads voelen goed aan, maar helaas geretourneerd.

Mooi aankoop
Meneer 10.12.2020
Mooi geluid, ziet er goed uit, zit comfortabel maar na 45 min tot een uur dragen beginnen ze wat minder lekker te zitten vooral bovenop, maar dit kan ook aan mij liggen

m
Goede prijs/kwaliteit
matevo 07.10.2019
Fijne koptelefoon met zeer goed geluid. Ik gebruik de koptelefoon zowel in de studio als tijdens live optredens.

Voordelen
- Comfortabel
- Goed geluid
- Goede isolatie

Nadelen
- Geluid is niet heel hard indien de koptelefoon zonder voorversterker gebruikt wordt.

Erg goede headset!
Maubro 24.04.2021
Ik geef het alleen geen 5 sterren omdat het een klein beetje detail mist en het niet de meest comfortabele headset is (iets te stevige headband voor mij). Hij is wel lekker licht en gemaakt van super hoge kwaliteit plastic. Kan jaren mee!

DT-770 Pro
JackS05 10.01.2024
Nice audio quality and they are really comfortable.
draagcomfort

Complete set en perfect als mix gebruiker
AWULF 18.11.2020
Heel tevreden,
zit goed.
80 Ohms past goed bij het mixing gebeuren.
Zeker aan te raden bij studio werk

Tevreden
Jamie21 16.09.2021
Ik ben zeer tevreden over de koptelefoon, het is eigenlijk precies wat ik er van verwacht had. Ik heb hem ook aangeraden aan vrienden en zei zijn er ook zeer tevreden mee.