seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

beyerdynamic DT-990 Pro 250 Ohm

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 15.07. en Dinsdag, 16.07.
d
Fantastische koptelefoon
dnp41 27.12.2021
Wat een super koptelefoon is dit. Zit heerlijk, voelt niet beklemmend en laat wat omgevingsgeluid door. Mooi, duidelijk geluid waar elk stukje van de muziek hoorbaar is. Geen overdreven bas boost, maar gewoon geluid zoals het moet zijn.

Sommige koptelefoons kunnen zo gedetailleerd het geluid weergeven dat het vermoeiend wordt, maar daar heb ik met deze vreemd genoeg geen last van. Ik hoor alles, maar het blijft altijd prettig.

DT-990 Pro Super Studio Headphone
Wil_Tyros5 16.03.2022
Een geweldige hoofdtelefoon. Klinkt super, mooi strak over een heel groot frequentie bereik. Lekker vol geluid onderin en sprankelend fris in de hogere frequentie. Hoofdtelefoon klinkt veel beter dan je voor zijn prijs zou verwachten.

Comfort en precisie
Dylandun 28.04.2022
Ten eerste, de koptelefoon is enorm comfortabel. Ik heb hem per dag gemiddeld 5+ uur op, en hij irriteert nooit.

Ook is het fijn voor mijn situatie dat ik door de open buitenkanten van de kleppen mijn omgevingsgeluid nog steeds kan blijven horen. Dit gegeven is wel belangrijk om van bewust te zijn tijdens aanschaf, aangezien het dus lastig geluid blokkeert van buitenaf, stel u wilt dit product gebruiken als vaste koptelefoon om buiten mee rond te lopen o.i.d.

Qua geluid was het wel wennen, vooral op het bas/laag gebied, aangezien ik alleen gesloten kleppen was gewend van mijn vorige koptelefoons. Ook heb ik het gevoel dat meerdere koptelefoons op de markt het lage ook nog eens boosten.
Hierdoor vind ik het fijn dat deze koptelefoon (na wat wennen) een eerlijk en gebalanceerd spectrum laat horen van laag - midden - hoog, zonder enige boost of aanpassing.

Al met al een geweldige koptelefoon, als je weet wat je koopt. Koop dit product niet om al het buitengeluid af te zonderen, zeer aan te raden dit binnen te gebruiken in een rustige omgeving voor ultiem geluid.

r
een standaard!
reviewert 23.11.2021
een standaard/veelgebruikte koptelefoon dus ook goed voor referentie.
Ik gebruik hem om te mixen en gewoon muziek te luisteren.
Omdat deze de open versie is, is het makkelijker en "lichter" om naar te luisteren.
De dt770 heeft ook zo z'n voordelen en wordt zeker ook gebruikt.
Maar voor mixen is dit echt heerlijk, zeker in combinatie met Sonarworks!
draagcomfort

Beste headsets ooit gehad.
Roelo 28.09.2020
Wil je deze koptelefoon kopen twijfel dan niet. Deze koptelefoon heeft een super helder geluid en stereobeeld. Je kunt alles tot in de details horen.

Voor de prijs en kwaliteit is dit zeker een aanrader.
draagcomfort

geen betere optie voor de prijs.
Nick_vH 29.04.2023
fijne koptelefoon met goed geluid, draagcomfort is goed maar kan beter door middel van een bredere hoofdband.
voor de prijs kan ik geen betere koptelefoon verzinnen.

groot voordeel is dat je zo'n beetje elke onderdeel los kan kopen waardoor je hem voor goedkoop kan repareren mocht je buiten de garantie vallen.

Gewoon top
Ellen. 07.08.2021
De geluids qwaliteit is super. Het draagt heel lekker zelfs na uren op te hebben heb je dr geen last van.

AL
Super fijne headset
Aron L. 17.06.2021
Hij is comfortabel om te dragen, klinkt super helder, heeft wel een voorversterker nodig omdat hij een hoog ohm gehalte heeft, als je liever meer bass hebt zou ik de dt 770's aanbevelen :-)
draagcomfort

Vrij neutrale Studio hoofdtelefoon voor deze prijs
Backbonemusic 02.05.2022
Voor deze prijs een vrij goede en qua geluid neutrale studio hoofdtelefoon. Voelt degelijk aan en ook bij lang dragen goed draagcomfort. Ideaal om fijne details af te mixen als aanvulling op goede studiomonitors. Door het toch enigszins kleuren van de weergave niet geschikt om enkel deze hoofdtelefoon te gebruiken voor de mix. Maar als aanvulling uitermate geschikt. Vanwege de openback niet aan te raden als studio headphones in de boot, in dat geval beter een DT 770 pro gebruiken.

J1
Waauw
Jan 123 10.10.2019
Echt een fijn zittende perfecte koptelefoon voor een betaalbare prijs. Perfecte levertijd en levering.