4 / 5

S.G 30.08.2015
Erg goed apparaat, werktperfect met een acoustische gitaar,
toonregeling is erg uitgebreid en werkt goed.
Het apparaat werkt ook erg goed in combinatie met de Behringer V-Tone GDI21 en een electrische gitaar, er is een mooi rhythm-geluid mee te maken en samen met de GDI21 heb je ook nog eens een prima vervorming als dat nodig is.
Ook aangesloten op een mengtafel werkt het goed en klinkt alles alsof het met een amp is ingespeeld.
Erg goed apparaat dus.

Onmisbaar voor de troubadour
GeroBeat 19.05.2020
Eenvoud, degelijkheid.. Betaalbaar... Behringer.

Talloze keren heeft dit apparaat mij op zeer prettige wijze gezelschap geboden onderweg. Op podia's theatertjes, bars, waar een PA was en waar ik altijd mijn eigen geluid bij de hand kon hebben. Ik speel met magnetische pickups in mijn akoestische gitaar, dus die twee vormen een zeer prettig duo samen!

Chappeau!

L
Gebaseerd op de prijs is dit een zeer goed product.
Lokey 28.10.2020
Gezien de zeer lage prijs en het feit dat het doet wat het moet doen, de akoestische gitaar meer body/warmte en dergelijke geven, is dit een zeer goed product. Zeer zeker waar voor je geld, en dan een beetje meer.

Acoustic AD121: Mooie volle klanken.
Jos_Way 16.08.2016
Een mooie aanvulling op mijn collectie stompboxen.
Deze stompbox is voor acoustic gitaar alleen.

Ik heb een spaanse gitaar met piezo contactelement, zonder voorversterker e.d.
De AD121 doet daarmee wonderen en nu kan ik een mooie combinatie maken met condensator Microfoon én Line opnames!!