seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Behringer UV300 Ultra Vibrato

Levering ongeveer tussen Maandag, 15.07. en Dinsdag, 16.07.
Ik was bevooroordeeld, maar helaas wordt dat bevestigd.
Stevensson 03.05.2021
Toegegeven, ik heb net een film gezien over Behringer en ik ben compleet van de kaart daardoor. Iets heeft me ook lang tegengehouden om eens een Behringerpedaal te kopen, maar een filmpje van JHS overtuigde mij. Dit pedaal is inderdaad een alternatief voor een véél duurder pedaal van Boss.
Daar stopt het wel. De kwaliteit van wat ik kreeg is niet ok. De scharnierpunten van mijn pedaal zijn niet symmetrisch waardoor er een vreemde 'knik' in de stompbeweging zit die mij doet twijfelen of het mechanisme wel lang mee zal gaan. Het is en blijft natuurlijk plastic en zoek hier vooral geen robuustheid. Het effectgeluid valt behoorlijk mee, dat wel. Dus Behringer om een totaal nieuwe sound te testen? Ja. Maar om duurzaam te zijn? No way.

De gustibus et coloribus non disputandum est... maar ik vind de kleur alleszins niet appetijtelijk.

Sjimmie 05.04.2020
Een clone van de Boss VB-2. Een legendarisch pedaal met een legendarische sound, helaas bijna niet meer te vinden. Deze Behringer klinkt gelukkig bijna hetzelfde voor een fractie van de prijs.

Positief:
- Klinkt goed
- Geen 'volume-drop'
- De prijs

Negatief:
- Niet stevig (het pedaal voelt alsof het niet lang mee gaat als ie vaak op het podium gebruikt wordt)
- Er zit een delay op het uitzetten van het pedaal. Lampje blijft nog een halve seconde branden en gaat dan langzaam uit

Ouderwets mooi!
Anoniem 05.08.2016
Als je van Country en gevoelige muziek houd, zou je deze zeker moeten hebben. Een mooie vibrato Een geweldig pedaal voor zo'n klein bedrag.