seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Behringer UMC404HD

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
PP
Phantom Power
Phantom Power 07.02.2022
Prima interface, MAAR: als je phantom power (48v) aanzet geldt dat voor alle 4 inputs, combinatie mic en gitaar bijv. kun je dan niet tegelijk opnemen

g
relatief degelijk
gitaarpulse 02.11.2017
Voor behringer begrippen prima product. mogelijkheid tot meerdere monitorsystemen inbegrepen. zowel koptelefoon als monitormix makkelijk te scheiden. preamps laten mijn inziens wat te wensen over maar desalnietemin prima bruikbaar voor het geld. Ik heb de interface gekocht om op locatie met 1 microfoon dingen op te nemen (ik geef muziekles voor de klas) en daarvoor dient het absoluut perfect. de drukknopjes voor het switchen van instrument/line en de pad voelen wat fragiel aan.