seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Behringer U-Phoria UM2

Levering ongeveer tussen Vrijdag, 19.07. en Maandag, 22.07.
F
Doet wat ie moet doen.
Foefmeis 01.04.2020
Voor een dergelijk betaalbaar apparaat ben ik verbaasd over de audiokwaliteit.Voelt ook degelijk zat aan voor thuisgebruik.Voldoet prima aan mijn eisen. En voor wat thuisopnames is dit goed genoeg. Mic preamp heeft me ook aangenaam verrast.

A good choice
Anoniem 19.08.2016
Before I bought this, I read a few bad and more than a few good reviews, I decided to buy and it works properly, it is light in the weight indeed and all plastic, but it is more important how it works for me. And I couldn't find any problems yet.

Otthonra tökéletes
Anoniem 07.01.2017
Ár érték arányban verhetetlen. Otthonra, demózni, házi felvételekhez tökéletes. A hozzá járó szoftver is könnyen kezelhet?.