Behringer PMP 4000

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
Prima voor kleine band
Anoniem 04.11.2015
Prijs en form-factor zijn de echte selling-points van dit paneel. De bedoeling voor onze band was om onze losse versterker te elimineren, en dat is goed gelukt.

Momenteel in gebruik bij een 4-koppige band (drums, synth, gitaar en zang), en daarvoor prima geschikt met voldoende headroom voor de vocals. Absoluut geschikt voor in de repetitie-ruimte maar een kleine zaal live spelen trekt de PMP4000 ook en in dat geval sturen we 800 watt parallel naar twee Peavey 115 tops en 800 watt naar een 410 TXF, wat via de monitor volume control dan te balanceren is per kanaal.

Als je alleen tops gebruikt en daarnaast meerdere gitaristen hebt met luide amps, dan begint je headroom te slinken.

Bedienings-layout zit logisch in elkaar. Knoppen voelen niet 100% high-end aan, maar daar is de prijs ook naar. Qua features vind ik het aantal kanalen in deze compacte behuizing samen met de effecten de perfecte combi in de PMP-serie. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen.