Behringer HA400

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 2.07. en Woensdag, 3.07.
Net wat ik nodig had
Principia 22.05.2020
De headphone output van mijn amp. was veel te zacht....mij werd aangeraden om een preamp voor de koptelefoon aan te schaffen. Dat was deze geworden, bevalt mij prima, nu genoeg volume :-). de versterker zelf voelt duurzaam aan (alum body) en voor die prijs......

Headphone preamp voor weinig
Anoniem 31.01.2017
Superhandig voor meer headphones op een uitgang. Individuele volume regeling. Niet duur.

Wel 2 kanttekeningen...
Headroom niet ruim. Hot ingangssignaal kan hem doen klippen.
Geluidskwaliteit wordt iets minder.

Flat and clean response
Anoniem 25.05.2016
A nice and simple headphone amp. I use it to power a few low ohmage headphones connected to my Focusrite interface. It's small, easy to use and sounds flat, no obvious spikes. Very inexpensive, that's another plus.

FG
Super handig dingetje
F. Gurski 10.10.2023
Mijn interface heeft maar 2 koptelefoon uitgangen dus als er meer mensen langskomen dan kunnen we niet allemaal een koptelefoon op. Door dit kleine kastje kunnen bij mij thuis tot 5 personen een koptelefoon gebruiken. Ideaal dus als je band met In Ears speelt maar je geen geld hebt voor een draadloos systeem. Op deze manier kan iedereen dus toch oortjes gebruiken en daardoor zijn de buren ook een stuk blijer. De afwerking voelt goedkoop maar het product is ook goedkoop. Het geluid is prima.