Behringer C-2 Stereoset

Levering ongeveer tussen Maandag, 8.07. en Dinsdag, 9.07.
C
De Behringer C2's zijn gewoon goed
Compatibles2 16.01.2022
Met een setje zoals de Behringer C2's ben je voorzien van een paar prima condensator microfoons die echt niet veel onderdoen voor veel duurdere exemplaren. Je kan er heldere opnames mee maken, ze zijn lekker compact en de set is zeer compleet met een prima 2-voudige microfoonhouder. Ik gebruik ze voor studio opnames via het mengpaneel maar ook als externe microfoons op mijn Tascam DR-40.

l
Mooie microfoons voor de prijs
lucasrequile 05.01.2021
Ik gebruik deze stereoset als overheads voor de opname van drums. Cymbalen klinken hier heel helder op. Ik heb hier, door gebrek aan andere microfoons, ook wel eens vocals mee opgenomen, en zelfs deze waren veel beter dan verwacht. Het is een heldere opname, met een warme klank als hier dicht genoeg bij gepraat/gezongen wordt.

Al bij al een mooie set voor deze prijs.

Verrassend goed
Mirach 22.02.2020
Met een tijdelijk beperkt budget had ik extra microfoons voor akoestische gitaren nodig. Voor de prijs van deze Behringers kon ik ze niet laten liggen. Zouden ze slecht zijn, dan zouden ze altijd nog wel ergens van pas komen. In vergelijking met AKG's verlies ik wat in de lage tonen, maar dat is te compenseren door de mikes goed te richten. Een handige plastic doos waarin de twee passen. Prima spul het geld meer dan waard.

degelijk setje
Spraypaint 15.11.2020
Gewoon goed.
Niet bedoeld voor kopers met een budget van dure Neumann studiomicrofoons natuurlijk.
Maar wel erg leuk om mee te leren wat het richten van stereo microfoons kan doen met je geluid.

+ gevoelig genoeg
+ gematcht stereo paar
+ prijs

rd
voor dat geld meer dan prima
rob de bassist 02.07.2020
Nee dit zijn geen high-end studio mics. Duh-huh voor dat geld. Maar als je gewoon prima opnames wil hebben kom je hier echt een heel end mee

Absolute klasse voor de prijs hoef je het niet te laten ?
Anoniem 27.02.2017
Zoals altijd een Duits produkt van absoluut geweldige prijs / kwaliteitsnivo en onbetwist een topsetje voor mijn opnamestudio !!

DA
Precies wat je verwacht
Drumlessen Amsterdam 22.04.2023
Prijs/kwaliteit verhouding is precies goed; dit zijn niet de beste microfoons, maar doen wat je ervan verwacht.

Prima product in relatie met prijs.
Musicdragon 11.05.2020
Ik gebruik ze om repetities op te nemen. Prima geen top kwaliteit maar dat kan ook niet voor die prijs. Prijs/prestatie is top!

p
goede prijs-kwaliteit
pitou123 08.12.2019
toen ik deze micros bestelde verwachtte ik niet dat ze zo goed zouden klinken!

HFlierman 25.02.2024
Werkt prima voor ons kids koor in combinatie met band!