Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Behringer B205D

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 21.08. en Donderdag, 22.08.
Monitor naast mijn oor
BartB 22.06.2019
Ik zocht een kleine monitor om
(a) tijdens optredens van onze bluesband in kleine cafeetjes (met weinig plaats) als drummer feedback te krijgen voor de zangstem en het keyboard,
(b) niet te moeten slepen met grote monitorkasten.

Deze monitor is daarvoor perfect: ik plaats hem op een rechte microfoonstandaard (op ronde voet omwille van plaatsbesparing), via het meegeleverde tussenstuk, zodat de speaker zich op 40 cm van mijn hoofd bevindt. Met de volumeknop en de drievoudige toonregeling krijg ik het geluid dat ik wil. Het volume in de bassen is verrassend beter dan ik had verwacht.

Je hebt weliswaar vooraan twee mic/line inputs, maar ik gebruik de mic/line-input achteraan naast de stroomkabel. Ik heb immers een dubbele kabel (audio en stroom), om kabelspaghetti te vermijden.

We hebben deze opstelling ook al gebruikt voor de zanger, omdat er geen plaats was voor een liggende monitor op de grond.

Er was een nadeel dat me stoorde: door de trillingen in de behuizing draaide de volumeknop automatisch vanzelf verder open. Zeer vervelend in de loop van een show! Een vriend heeft de behuizing los gemaakt en de knop stroever laten draaien, waardoor het probleem is opgelost.

Bm
Behringer monitor 01.01.2024
Waanzinnig monitor systeem..opgeborgen in de daarbijbehorende Thoman case...
Super tevreden

h
Kleine monitor met grote prestatie
hansernst1954 31.07.2017
Heb deze monitor nu al ruim 5 jaar en moet zeggen dat ik nog nooit zo'n goed produkt heb gebruikt. Het monitorgeluid van deze kleine box is enorm. Uiterst handig in gebruik en nog geen enkele storing gehad. Mijn zoon had een keer alle volumes helemaal open gezet. Een grote piep, maar verder niets. Kon hem gewoon gebruiken zonder problemen. Gebruik de monitor regelmatig op een podium en behalve een laagje stof, ziet hij er als nieuw uit. Zeer stevige en uiterst gebruiksvriendelijke constructie.

voldoet aan verwachting
Rayke 20.06.2023
voldoet aan verwachting, het blijft een kleine monitor dus grote bass kan je niet verwachten. Goed volume

Onwijs fijne speaker voor oefensessies
MatthijsZonneveld 25.03.2019
Deze speaker heeft veel vermogen voor zijn formaat.
Heerlijk om een apparaatje van een paar kilo mee te nemen en daarmee lekker te kunnen oefenen.
En daarbij, alle ingangen etc zijn heel handig!
Top aankoop dus!

d
top monitor
drumstix 03.09.2019
werkt super! Voldoende power, ruime aansluitmogelijkheden en zeer eenvoudig in gebruik. Mooi compact en met meegeleverde adapter past hij mooi op een standaard microonstatief. Blij mee!

Handig monitoortje
StageAnimal 06.12.2022
Gebruik de Behringer als persoonlijke monitor bij live optredens voor mijn Keyboard.
Is luid genoeg maar komt laag tekort.
Doorgelust naar de PA werkt het goed