handige assistent, deze monitor
BerryCherry 16.12.2022
Ik had eerst de kleinere versie gekocht, maar deze heeft zoveel meer, geen moment spijt dat ik deze omgeruild heb. Het is erg handig om je volume van zowel je gitaar als je microfoon lekker dichtbij je te bedienen. Ik heb hem nog niet samen met mijn bandleden getest. Ik verwacht dat ik mezelf nu veel beter kan horen

U
Goed, gewoon goed
Uncle_B 11.08.2023
Gekocht als personal monitor om te gebruiken bij band repetities en kleine optredens. Behringer maakt goed spul dat meestal meer waar levert dan wat je er voor betaald. Deze monitor is geen uitzondering, veel waar voor je geld. Zal er veel plezier van hebben. Bestel er wel een goede adaptor bij als je hem op een microfoon standaard wilt plaatsen want de adaptor die op deze pagina aangeraden wordt is een prul.