Naar de inhoud van de pagina
seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Audix i-5

Gratis verzending verwacht tussen Maandag, 12.08. en Dinsdag, 13.08.
Great alternative for SM57
Anoniem 01.03.2016
Used on snare and liked it very much.
Smaller and better grill then the SM57.
Less bleed from the hihat.
Great attack

Great mic! you should have one (or two..)!

Anoniem 31.10.2016
Gebruik voor live & opnames, zelf gebruik ik 'm voor gitaarversterkers, snares & racktoms.

Een lekker kleine, lichte microfoon, als stiekem broertje van de SM57, maar dan met meer laag en minder mid-hoog. Wil je een vette snare sound dan kan ik deze zeker aanraden. Zeker in combinatie met een ouderwetse compressor erg dik.

Ze noemen het ook zelf als groot voordeel dat je deze microfoon erg makkelijk weg kan stoppen onder een hi-hat, door het kleine formaat. Je merkt gelijk dat het allemaal wat makkelijker gaat.

Alleen het clipje waar je de mic inschuift moet je zelf even aandraaien. Deze zit namelijk niet zo strak.

Als je eens iets anders wil dan een SM57 op snares en gitaarversterkers dan kan ik deze zeker aanraden. Vooral als je een wat voller geluid wilt.

SM
Say YES to Audix I-5
Sokla Mix 18.10.2014
Perfecte microfoon voor snaredrum, hihat, voor aan de luidspreker cabinet van elektrische gitaren, zelf voor de harp cabinet n' prima sound....heel dynamisch en helder geluid, n'prima antifeedback respons tegen de all round geluiden eromheen...
Zelf gebruik ik deze bij verschillende groepen en in combinatie voor zeer snel opstellen met een Audix Cab Grabber microfoonhouder
Perfecte samenhang en topaanrader i.p.v. kleine losse microfoon statieven.