seventy years logo
Thomann viert zijn jubileum! Bedankt voor uw loyaliteit! Ontdek nu onze jubileumaanbiedingen. Naar de deals

Artec FTE-3

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 16.07. en Woensdag, 17.07.
Z
Beste klus
Zuidpark 20.11.2020
Ik heb deze gekocht omdat de electronica van mn hele owe semi akoestische is overleden. De maten van deze behuizing kwamen het best overeen met de originele behuizing. Het binnenwerk heb ik overgebouwd in de oude behuizing. Printplaats past er precies in. Afdekplaat overnieuw gemaakt zodat schuifjes en knopjes en de afdeksticker mooi passen zijn en het plaatje zef in de oude behuizing past. Gemaakt van n oude afdekplaat van een electrische gitaar.
De klank van deze pre amp is goed. De EQ is best goed instelbaar. Alles op 0 klinkt de gitaar ook al oed. maar n tikkie schel. Dus de EQ is een goede vriend van het geluid. Had alleen n klein beetje 50 Hz brom (direkt in de versterker). Via een D.I. nog niet geprobeerd
Volume is goed af te stellen. Die reageert vrij precies.

Ik ben r erg blij mee