Aquila 85U Red Series Concert Set

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
m
Topsnaren!
mgcliffrd 03.05.2017
Na vele snaren geprobeerd te hebben zijn dit toch echt de beste. Ze klinken net iets mooier dan de normale witte. En ze zijn ook nog eens mooi!

Mooi rood speelt niet lelijk
Anoniem 15.09.2016
Deze donker rood/ossenbloed rood gekleurde snaren heb ik op mijn sparren-top concert ukulele gezet. Had ik veel eerder moeten doen. Over deze snaren is goed nagedacht. Al bij het opzetten van de snaren viel mij hun soepelheid op. De dikte vind ik precies goed. Geen één snaar voelt scherp aan bij het spelen. Een heel groot verschil met de nylon snaren waar ik tot nu toe heel tevreden mee was.

De Aquila Corde Red Series (nylgut met een laagje koper) snaren geven een super mooie, lange, heldere, warme, rijke, krachtige, vaste toon. Prachtig. Dit is een betaalbare, mooie set kwaliteit snaren die goed op toon blijft. Ze verhogen voor mij het oefen/speelplezier (en gemak) enorm.

De set snaren zijn netjes verpakt met op elke snaar een gekleurd stickertje. Het staat ook wel (heel klein) op de envelop, maar voor wie daar overheen kijkt:

G snaar = wit
C snaar = groen