€ 1.398

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 9.07. en Woensdag, 10.07.
m
Fantastische mengtafel
matevo 27.01.2020
Nadat ik met veel plezier veelvuldig met mijn QU16 op pad ben geweest ben ik overgestapt op de rack variant. Er zitten extra mogelijkheden op zoals 4 fx channels, maar het grootste voordeel is dat deze mixer extreem compact is. Hierdoor is het niet meer nodig om een grote kist met apparatuur mee te nemen, maar simpelweg een koffer! Ik ben zeer tevreden met de bediening via de ipad. Ik heb ook een midas compacte mixer geprobeerd, maar vond de software van allen & heath stukke beter. Het enige wat midas beter voor elkaar had, was de variatie aan plugins. Al met al een geweldige tafel voor een goede prijs! Ik zou wel adviseren om er een goede router bij te gebruiken die geschikt is voor stage situaties.