Goeie sub, beetje overpowered
Anoniem 08.08.2016
De Sub 8 past goed in mijn setup met Adam A7X speakers en creëert mooie diepe bassen.
Voordelen van de subwoofer zijn de solide bouw, de cross-over frequentie en de volume knoppen aan de voorkant. Daarnaast is de afstandsbediening erg handig.
Nadelen zijn dat het volume nauwelijks hoeft open te staan om al een flinke sub te genereren. Het basgeluid klinkt bovendien een klein beetje losgekoppeld van het geluid dat uit de speakers komt. Hierdoor zweeft de bas een beetje en krijg je niet de punch/power die je bijvoorbeeld uit een Dynaudio speaker krijgt. Daarnaast is het erg jammer dat er geen bypass-switch is.
Desalniettemin ben ik erg blij met de sub, maar ik ben er van overtuigd dat er betere alternatieven zijn die zich misschien in een net iets hogere prijsklasse bevinden.