Soundcraft Notepad-12FX

Livraison gratuite estimée entre le Jeudi, 18.07. et le Vendredi, 19.07.
LB
Might be a nice mixer for mac users
Luc Belgium 18.05.2020
But for Windows users: no.

Soundcraft notepad interface doesn't have a digitally signed driver for windows.

Soundcraft's website (for the 12FX, the last update was mid-2019 ) says that you have to play with windows security parameters (and press 7 or F7 when windows is booting...) to allow their driver to work.
But if you turn off your pc, windows goes back to normal settings and each time you need to record some sounds, you have to play again with windows security parameters.

I just got a Zedi10fx. it works fine with a pc.

Poduit peu fiable
Liam27 07.07.2020
J'ai acheté cette petite table de mixage il ya 2 mois et je dois déjà la renvoyer chez Thomann car il s'est arrêté de fonctionner brusquemet. Il ne dispose pas d'interrupteur On/Off. Je réside en France et ils ne donnent aucune indication sur la marche à suivre. Vraiment navrant.