Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

pro snake TPL 20 PP

Arvioitu toimituspäivä Perjantai, 4.10. - Maanantai, 7.10.
TV
köyhän miehen valinta
Tom V. 480 08.10.2014
Ihan perus stereo johto joka kestää keikka reissusta toiseen. Jo on joskus heittänyt sanonnan koyhällä ei ole varaa ostaa hyvää. Itse yllätyin ainakin kun pelkäsin kyseistä fraasia. Johto on suht edullinen ja liittimet on olleet hyvät tosin itsellä on käyttössä laitteisto jossa on tilaa liittimien välillä. Liittimet on isohkot vastaaviin verrattuna. Myös olen huomannut että käyttöön ottettaessa kannattaa tarkastaa liittimet koska tuppaavat kiertymään hiemman auki ja ovat silloin herkempiä häiriölle mutta kun tämän muistaa tai tukitsee kieteen jollain tavalla niin halvalla minulla ainakin ollut toimivat. Jotka on kokeneet baarissa yli kävelyt mutta kulumia johtoihin ei silmä määräisesti ole tullut. Hyvänä ohjeena näiden kanssa kannattaa hommata jonkunlaiset johtoniputtimet thomanin oma tarranauha johtojen päihin niin säästyy harmailta hiuksilta kerätessä ja avatessa.