Sivun sisältöön
seventy years logo
Thomann juhlii juhlavuottaan! Kiitos uskollisuudesta! Tutustu juhlavuoden tarjouksiimme nyt. Tarjouksiin

Fender CD-60 SB V3

Arvioitu toimituspäivä Perjantai, 6.09. - Maanantai, 9.09.
Hyvä perus akustinen
Tuntematon 11.05.2015
Ostin siskolleni lahjaksi, koska tiesin että hän haluaisi aloittaa soittamisen ja mitä kuunnellut olen taannoin niin laadultahan se kuulosti, äänessä olisi pientä paranneltavaa mutta muuten tuntui varsin hyvältä kädessä ja laadukkaalta.

JA
Budjettiakustinen
Juhani A. 26.11.2013
Ensimmäinen kunnollinen kitarani ja lähes 7 vuotta myöhemmin pystyn edelleen varsin tyytyväisenä tämän kanssa soittelemaan.

Sopii hyvin aloittelevalle kitaristille alkuun pääsemiseen, tarkoittaen että perus rämpytykset ja näppäilyt tästä saa irti varsin vaivatta kun vain malttaa harjoitella. Enemmän vaatii sormivoimia kuin kalliimmat vertaisensa, joten ihan kaikkein hienoimpiin lurituksiin varsin työläs soitettava, tai sitten se olen vain minä.

Ulkoisesti kitara ei juuri ole mennyt useammassa vuodessa juuri miksikään mikä on hyvä juttu. Lakkaus ja viimeistely ovat myös hintaluokkansa kitaraksi hyvin mallillaan.

Suosittelen aloittelevalle kitaristille ensimmäiseksi teräskieliseksi akkariksi tai kokeneemmalle soittajalle stunttikitaraksi mökille/leirinuotiolle tai muualle minne ei sitä kaikkein kalleinta ja rakkainta soitintaan uskalla viedä.

Mahdollisuus saada kytkettyä vahvistimeen olisi ollut mukava plussa, mutta tiesin mitä ostin joten en voi valittaa.