XVive Wireless System U2 Black

Forventet levering mellem mandag, 1.07. og tirsdag, 2.07.
N
Good for home use
Noname-Guy 02.01.2021
I don't know how well it performs on stage, but for home use it is just what I needed. Easy to use, and fairly small, but it has to stay at least one meter away from a wifi access point or the sound gets choppy.

CC
Trådløs som vi ønsker
Cordial CT& 6 PR-BK 24.07.2019
Har virkelig haft glæde af disse trådløse sendere, må dog indrømme at de efter 1 års brug er gået i stykker. Er dog ikke bange for at garantien ikke dækker.

J
Fungerer fint. Overraskende godt til transmissioner både til en modtager og flere.
Jeserik 11.01.2019
Fungerer fint. Overraskende godt til transmissioner både til en modtager og til flere modtagere.
Kun en enkelt gang ud af ca 100 har vi haft problemer med hyletone i højttaleren (Combo) med motageren I. Vi fandt ikke årsagen, skiftede blot til Kabel. Det var et kort gig uden tid til at experimentere.