Til sidens indhold
seventy years logo
Thomann fejrer jubilæum! Tak for din loyalitet! Udforsk vores jubilæumstilbud allerede nu Til tilbudene

betjening

Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem torsdag, 17.10. og fredag, 18.10.
SS
Fed pedal, men chorus skuffer
Søren Søndberg 19.03.2024
Med denne halvdyre pedal får du ret meget for pengene: Tremolo, phaser, vibrato, flanger, double tracker og chorus. Det hele styres med en lang række knapper, så der er rig mulighed for at tweake din lyd og få forskellige ting frem. Kvaliteten er generelt meget høj, og phaseren og flangeren er nok hvad jeg er gladest for. Chorussen lyder rigtig fint også, men af én eller anden grund, gang man kun justere output gain og intensity - det er vistnok for at efterligne gamle choruspedaler fra gamle dage, men for mig er det et minus ved en ellers fed pedal. Høj pris som sagt, men der er altså rigtig mange effekter for pengene.
betjening