portofrit og inkl. moms
På lager inden for cirka en uge
På lager inden for cirka en uge

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

Toppen af poppen
Ananaz 09.03.2022
Længe ønsket og den lever op til alle forventinger. Virkelig lækkert med at de plugins man får med i heritage udgaven. Som guitarist kunne jeg nok have nøjes med Duo versionen, men jeg ved at jeg kommer til have den i mange år. Mange penge men den er for livet.

CK
fint produkt, dog lidt besvær med desktop
Christian Kristensen 07.11.2021
Jeg bruger min apollo til desktop og der har jeg haft lidt problemer.
Den virker ikke til normal usb-c, så det var lidt besværligt at få det til at fungere.
Endte op med at købe et nyt motherboard med thunderbolt 4, som virker halvt, lydkortet virker kun når jeg slukker min computer på knappen og holder inde. dsv, den bliver ikke registreret hvis jeg bare lukker pc'en normalt.
Men kvaliteten er fantastisk når det fungere. Dog lidt ærgerligt med sammenspillet med pc, det kunne gøres bedre.

R
The absolute best
RNK76 07.09.2020
What can I say..... Everytthing about the Twin X Quad is amazing. Rock solid as always by UA.