Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 3.07. og torsdag, 4.07.
ka
meget god og alsidig mikrofon
kennet a 25.03.2021
dette er en meget god mikrofon til tale og ASMR men støj niveauet er høj fordi kablet er 10 meter og af alm kvalitet så hvis man selv kan lodde så skær kablet op i den længde man skal bruge eller køb et meget dyre kabel med et højt indhold af rød kobber det hjælper meget på støjen fra mikrofonen og vil også på det kraftigste anbefale at man skifter røret ud med et bedre for eksembel tube: Electro Harmonix 12AT7 EH corresponding ECC 81 så tror jeg at du vil blive meget glad for denne mikrofon og husk at købe en kraftig boom arm for det er en meget tung mikrofon for eksembel Millenium MS 2003 og brug en trailer strop bag på for at holde på den store vægt og brug en sæk sand på benene for at den ikke skal tippe over
opdatering: støj er fuldstændig væk da jeg skiftet tuben ud til :TAD RT002 Tube 20/33 12AT7/ECC81 selected