håndtering

stabilitet

portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet onsdag, 10.07.
S
En Fed Pedal
Sykel 11.10.2021
Som udgangspunkt synes jeg rigtig godt om den her pedal. Dog føler jeg nogle gange at det 2 benet system, til tider godt kan virke en smule ustabilt. Jeg kunne godt tænke mig en 3 benet model. Dog har de samtidig gjort god brug af selv samme system - nemlig tippe funktionen.
(jeg ved dog allerede nu at det er ikke noget jeg får brug for)
Ville helst have et 3 benet stativ og så slippe for tippe-funktionen. Modellens quick- lock system, virker utrolig godt, og det er rigtig smart hvis man er meget på farten.
Bækken sædet, går ikke helt i bund og det virker lidt til at hi-hat'en konstant ligger en smule skrot, hvilket ikke altid er ønsket. Dog er konstruktionen samtidig også rigtig fed hvis man ønske skråningen. Jeg ville bare ønske at man kunne køre sædet i en helt nivelleret position.

Ud over de førnævnte udfordringer ved stativet, er det et pisse fedt og robust stativ. Kan klart anbefales.
stabilitet
håndtering