På lager indenfor 1-2 uger
På lager indenfor 1-2 uger

Denne vare forventes på lager indenfor kort tid, hvorefter den kan sendes med det samme.

K
Tung overdrive/distortion i lille, solid indpakning
Kvist 24.09.2020
Jeg bruger pedalen mest med stratocaster med singlecoils i en Fender Blues jr. God tung overdrive/distortion med meget bund i lyden dvs de dybe frekvenser bliver meget fremhævet. Lyden er bestemt god, men man bør være opmærksom på guitarlyden ændres markant, når man slår den til og fra. Til gengæld reagerer den fint på ændringer på guitarens volumenpotmeter, så jeg har ofte haft den tændt hele tiden og skruet op for guitarvolumen ved solo og ned igen til rytme.
Tone og volumenknapper på pedalen er ret små og reagerer kraftigt, så det skal man lige vende sig til (især hvis man er nødt til at regulere midt i et nummer), men det må jo næsten være sådan med en minipedal.
Alt i alt udmærket pedal, som ikke koster spidsen af en jetjager.

e
God OCD Lignende Pedal
emilchr 22.01.2018
Den fungerer rigtig godt og laver det den skal. Stacker også rigtig godt med en lidt mindre rå-drive før. Derudover til prisen er den også fantastisk ift. Fulltone OCD. Det stod mellem de 2, så ville jeg vælge Hustle Drive'en grundet de økonomiske fordele. Hvis man har økonomien til det ville jeg måske vælge anderledes, men er godt tilfreds og glad for min lyd!