inkl. dansk moms
Tilgængelig
Tilgængelig

For denne vare kan vi straks efter købet sende dig en download-licens via e-mail.

L
Let at lære, svær at mestre.
LilLazzyLaz 01.05.2022
Når man får FL Studio kan det være svært at overskue, men når først man får en ide om hvor man gør hvad henne, kan man let få side ideer ud af hovedet og lege frit med dem. Og når man så finder ud af at benytte sig af de features i 'Producer Edition' versionen kan man komme meget langt uden nogle af de større pakker. Det kan dog være lidt krævende for computere som ikke er super stærke, men så længe man laver lydfiler i stedet for at have for mange store syntesizers kørende skal det nok gå.

D
Fl studio er ok DAW, men ville hellere starte ud med S1 eller Cubase!
Dahl 12.07.2022
Et ok program til prisen. Men skal du starte, start et ordentligt sted. Studio One eller Cubase er meget bedre programmer. Mere fuldendte, lettere at bruge. Mere ordnet. Fl studio er alt for rodet når du skal mixe. Programmets layout er ulogisk. En inferior DAW i forhold til de 2 andre ovenover. Også hvis du laver hiphop eller Elektronisk slår både Cubase og Studio One, flStudio. Det er vandre historie at flstudio på nogen måde er bedre i disse genre.

godt program
Anonym 25.06.2023
generelt fint til det meste, men især virkelig godt til elektronisk musik, sådan noget bip-bup-musik med massere af vst-plugins