Til sidens indhold
seventy years logo
Thomann fejrer jubilæum! Tak for din loyalitet! Udforsk vores jubilæumstilbud allerede nu Til tilbudene

Harley Benton CG300CE NT

Afsendelse forventet torsdag, 19.09.
God til prisen
Anonym 23.07.2016
Jeg skulle bruge en klassisk guitar til hjemmebrug, og der måtte gerne være piezo pickup og preamp indbygget. Valget faldt på denne Harley Benton, som tilmed havde cutaway. Den lyder godt på en akustisk forstærker, men da jeg tog den ud af kassen var den ikke spilbar pga. for høj strengehøjde. Jeg måtte have strengene af og file over 3mm. af stoleindlægget. Nu kan jeg spille på den, men den lægger stadig for højt. Bruger den sjældent da den er lidt svær at spille på.

R
Rockhaard 06.12.2017
Broen skal files en smule ned og der skal altså smækkes et par nye strenge på, men når det er sagt er der smæk for skillingen, glimrende begynder guitar.

M
Fantastisk til prisen.
Michael.F 28.12.2017
Pakkede ud og måtte konstatere, at finishen er rigtig god.
Lyden er, som forventet til den pris, god, men naturligvis ikke i koncert kvalitet. Jeg skal ikke bruge pick up, men har afprøvet den og den lyder bedre end forventet.
Jeg kan, uden at tøve, anbefale denne guitar, som giver mere for pengene end den koster.