Electro Harmonix Small Stone

Forventet levering mellem tirsdag, 2.07. og onsdag, 3.07.
Ingen overraskelser
Anonym 13.02.2017
Det er en rimelig blød phaser-tone på den ene setting. Den anden blive mere funky. Der er ikke så mange overraskelser. God defineret lyd. Lidt mere diskret end f.eks. phase 90 efter min mening. Jeg kunne dog ikke lide kontakten. Det er vist lidt typisk for Electro Harmonix at deres konktater er rimelig stive i det. Jeg synes også at bemærke et svagt volumenfald når pedalen bliver aktiveret - dette forsvandt dog, da jeg placerede den efter en buffered pedal (i mit tilfælde en boss TU-2).

M
Small Stone
Meinert 17.04.2019
Super nem at betjene.
Lyder godt til bas.
Føler dog bassens oprindelige lyd bliver farvet en lille smule, så jeg lidt mister fornemmelsen af mit instrument. Men klart et godt bud på en fed phaser.

MB
Does what I need
Mr. Bouquet 07.07.2018
- and then some.

This is a gem of a pedal, and in a world filled to the brim with costly and beautiful boutique pedals, sometimes the cheaper and simpler looking option is overlooked.

I can recommend.