Dunlop Ultex Jazz III John Petrucci

Forventet levering mellem onsdag, 10.07. og torsdag, 11.07.
CA
Sturdy and reliable
Casper Aa 03.02.2022
Searching through the heavier and more rigid picks out there, I stumbled upon this back when released, and immediately ordered a few bags.
They've served me well for long, extended sessions of rehearsal as well as on stage.

As sturdy and reliable as this pick is, it does happen to have a small downside for me, being that the pick often slips when doing slightly angled wrist movements. Even though that might just be a concern on my behalf.

I would recommend this to anyone withOUT the tendency to get sweaty palms!

S
Udemærket jazz plekter, men...
Slip 13.03.2022
Hvis du er typen der kan få lidt svedige hænder, så er der ikke vildt meget grip i dem, derimod tøre hænder er der masser af grip.

Ganske god plekter udover det.

r
overall rigtig god plekter
row2310 10.11.2020
Rigtig god plekter, hvis man kan lide dem tykke. grippet kan være lidt skuffende, men ik noget der er et stort problem, et par hjemmelavet dybe ridser i plekteret, løsere problemt. det er helt klart mit fortrukne plekter, og er meget glad for dem.

Nice picks
Anonym 23.03.2017
Needs a bit more grip, but other then that they're great for leads and fast playing. The plasticy tip helps alot.

R
God kvalitet med godt greb
Runiboy 11.07.2023
Godt plekter, desværre med samme problem som alle andre. De bliver slidte undervejs.