Til sidens indhold
seventy years logo
Thomann fejrer jubilæum! Tak for din loyalitet! Udforsk vores jubilæumstilbud allerede nu Til tilbudene

Alle priser inkl. moms

Gratis levering. Forventet mellem onsdag, 21.08. og torsdag, 22.08.
M
Lyden er i top
Martinsuw 20.10.2023
Jeg kan sammenlinge med et Behringer og lydkortet i min NI Machine Mk2 og lyden er klart bedst i Audient.
Når man tænder er volumen altid i nul, hvilket man lige skal vænne sig til.
Volumen knappen kan nemt konfigureres til at sende CC til DAW, for automatisering af div. parametre.

MB
Audient iD14 MKII med ipad
Mikkel B 15.01.2024
Til brug med pc, får dette lydkort 5 ud af 5 stjerner. Men efter som jeg skal bruge det til min ipad, er det det jeg bedømmer ud fra.
I praksis kan man ikke bruge andet end udgang 1&2, hvilket jeg synes er skuffende. Jeg har skrevet til Audient, men de skriver, at det kan desværre kun lade sig gøre med en computer. Så nu har jeg købt en Presonus Studio 26c, den kan.

OM
fantastic sound
Ole Madsen 10.08.2023
My first buy was a focusrite 2/2 3gen, and it was good, but I wanted something better, and I really got that with the audient id14MKII, it is more clean than the focusrite

u
flot og godt
unkwnfreedom 18.06.2024
næsten problem frit, hat haft audient id14 i et godt stykke tid nu, elsker dens features, og lyden er god og den kan det den skal! men ser jeg film er det som om den skruer lyden op af sig selv over længere perioder, og selve knappen til at skrue op og ned, kan være svær at justere hvis man ikke kender produktet, da den kan svinge meget hurtigt op og ned ved første drej på knappen