4 / 5

spilbarhed

støjniveau

portofrit og inkl. moms

Afsendelse forventet lørdag, 6.07.
JB
RImelig i orden
Johannes B 25.04.2017
Jeg synes at den her samplepad er helt okay. Den er meget billig i forhold til hvad man får, det er et dejligt stykke gear.

Jeg bruger den udelukkende til midi, og den kører super fint gennem midi-usb ind i min computer, hvor jeg bruger Logic X Pro. Det fungerer super.

Det der nogle gange er problemet, er at den er en smugle ustabil, og de øverste pads triggerer nogle gange de nederste, men så kan man bare skrue ned for sensitiviteten, og så er det løst. Det vile til gengæld være et problem hvis man brugte lydene indbygget i selve padden.

Jeg er meget tilfreds, og kan i den grad anbefale den til alle der skal bruge den til midi gennem en computer, elkers ville jeg nok lægge et par tusind mere og få en Roland.
spilbarhed
støjniveau